keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Moih ((:

Ajattelin taas ajankulukseni kirjotella vähän kuulumisiani (:

Niinkun ekassa postauksessa kerroin, me lähdetään Mallorcalle 24.7 elikkä ensi lauantaina. Mulle on tullu matkastressi, en tiiä mitä otan mukaan :/

Tänään kävin äitin kans lainaamassa kirjastosta vähän matkalukemista. Kirjat on tässä :



1. Goosebumps : Vampyyrin henkäys

En oo ennen lukenu yhtäkään Goosebumps-kirjaa, mut muutama mujn luokkakaveri on suositellu niitä, joten ajattelin koittaa. Ja 'vampyyri' siks että katoin Twilightin tänään ensimmäistä kertaa ja tykkäsin (;

2. Sisters Club : Painostava ennustus

Sisters Club:iakaan en oo ennen lukenut, mutta se on ollut suunnitelmissä jonkin aikaa, en tiiä miks kyseinen sarja on kiinnostanu mua... Sillon kun valitsin tän kirjan, mulla oli jo 4 muuta kirjaa, joten otin Sisters Club kirjoista sen ohuimman, joka siis oli tämä.

3. Sisko-Disko : Koitetaan kestää Nanna

Sisko-Diskoo oon lukenu muutaman kirjan ja oon tykänny kaikista. Toisen "Nanna-kirjan" ("tyttöystävätesti", jos muistan oikein) luin joskus, ja tää en niinkun sitä edeltävä kirja joten lainasin...

4. Frendejä, Kundeja & Väärinkäsityksiä : Tätäkin sarjaa oon lukenu ennenkin ja oon tykännyt. Meidän pienessä kirjastossa oli vaan 4 kirjaa tätä sarjaa nyt, ja kun luin takaa sen "esittelyn" mikälienee, niin tämä kuullosti kivoimmalta.

5. Hullu luokka ei hellitä

Yhden hullu luokka-kijan luin ehkä vuosi sitten ja tykkäsin. En osaa selittää miks otin juur tän Hullu Luokka - kijan, otin vaan umpimähkää jonkun siitä hyllystä ;)



---------------------- Nonniin siinä oli ne kirjat ---------------------------


Eilen oltiin kattomassa mun kummisedän mökkiä. Se osti sen joku aika sitten, ja se on kunnostanu sitä nyt aika paljon. En tietenkään tyhmänä muistanu ottaa mökistä ollenkaan kuvia ):
Se nyt oli kumminkin sellanen punanen puutalo, ihan tien vieressä. Piha oli mukava ja siellä oli nättejä kasveja joita mun kummisetä oli istuttanu (täysin erilaista kun meijän mökillä, siellä on vaan sammalta, kallioo ja metsää, äiti ja isä ei oo halunnu laittaa pihaa hienoks...) Mökki oli sisältä aika vanhan aikainen mutta tosi kodikas, ja tilaa oli mukavasti, varsinkin kun muistaa että sitä käyttää suurimmaks osaksi vaan se mun kummisetä ja sne vaimo, heillä kun ei oo lapsia.
Me syötiin siellä makkarat, ja jäätelöt ja lähdettiin kotiin, kun isä oli sopinu jonkun kanssa et esittelee "Harrikkansa", ja niinhän se sitten meni että se myi prätkänsä. Kyllä se vielä uuden ostaa, mut ehkä vasta ens vuonna (;
Ainoo kuva jonka otin sieltä kummin mökiltä oli ittestäni (oon yrittäny metsästää hyvää profiilikuvaa Faceen) ja ajattelin jakaa sen täällä. Takana näkyy vaan puska ja vähän punaista seinää, joten siitä paikasta ei saa oikein mitään mielikuvaa tän kuvan perusteella... :



Mutta siinä sitten mun tiistai (;;


Keskiviikkone elikkäs tänään, olin yksikseni kotona jonkin aikaa... Katoin Twilightin fin-tv.com:ista (en ihan oikeesti ollu nähny tätä ennen ainuttakaan Twilight:ia). Kuvan laatu oli ihan surkee, mutta kun ilmaseks näki ni ei kannata ainakaan mun mielestä valittaa...

Tein ittelleni lounaaks ainoota ruokaa jota osaan: Munakasta. Meillä ei sen puoleen ollut kun yks kanan muna, joten mun munakkaasta tuli aika pikkunen...

Tässä on mun munakkaani paistinpannulla:


(joo se oli aika surkeen näkönen myönnän...)



Ja tässä mun aikaansaannos sitten lautasella :



Se onnistu muuten kyllä ihan hyvin, mutta suolaa laitoin liian vähän.. (:

Sitten 4 aikoihin lähdin kävelemään keskustaan. Tämän näköisenä olin liikkeellä:



Tarkotus oli mennä ensin kattoon Antikvariaatista jotain kirjaa jos olis halvalla, mutta kun tuli paikalle, se oli TIETENKIN TAAS kiinni. musta on ruvennu tuntuun että aina kun mä meen antikvariaattiin päin, se menee kiinni. Oon ollu menossa sinne jo varmaan 10 kertaa, mutta se on ollu aina kiinni. Ovessa on vaan lappu auki-olo ajoista että "ma-ti:10->" joten se ei paljoo auttanu. Sitten äiti tuli töistä ja heitti mun kirjastoon ja lainasin noi 5 kirjaa, äiti lainas ittelleen 2.

Sitten ei ookkaan enää oikeen mitään ihmeempää raportoitavaa. Tultiin kotiin, mä tein ittelleni jäätelö-annoksen ja menin uuden Aku Ankan kanssa ulos. Pian sinne tuli ampiainen vaanimaan mua, joten jouduin pakenemaan sisälle D:
Sitten tulin tänne koneelle, ja kirjoittamaan blogia..

Mulle tilattiin Karvinen-lehti kesäkuun loppupuolella. Ensimmäisen numeron piti tulla viime keskiviikkona (14.7.) mutta lehtee ei kuulu mistään. Tilaajalahja (laukku) kyllä tuli jo...

Äiti lähetti asiakaspalveluun s-postia ja kysyi että missä lehti viipyy. Nyt sitten vaan odotellaan vastausta (;

Mutta mutta... multa loppuu tästä taas jutut joten lopettelen...

Moikka!

xoxo


(EDIT: Tässä kirjotuksessa oli aika paljon kirjotusvirheitä,mutta en ny jaksa korjata niitä, sorry)

Ei kommentteja: