maanantai 19. heinäkuuta 2010

#1st Post

Moi kaikki (:

Eli siis oon 'Nina' ja kirjoitan samaisen nimekkeen alla blogia 'Nina knows best'. Kertokaa jos keksitte paremman nimen, toi on aika hätäsesti väsätty. Elikkä ideoita otetaan vastaan!

Sitten kerron vähän itsestäni...

Elikkäs siis niinkun sanoin oon Nina, oon 12wee ja asun pienessä käpykylässä (sen verran voin paljastaa että kyseinen paikkakunta on puolen tunnin päässä Tampereelta). Mun perheeseen kuuluu isä äiti ja pikkuveli 9wee. Kuuntelen eniten Britney Spearssia, mutta siinä sivussa myös esim. Kelly Clarksonia, Nelly Furtadoa, Tila Tequilaa, Rihannaa, Brooke Hogania yms yms yms... Lady GaGaa yritän kuunnella mahdollisimman vähän.

Oon keräilly Britney-kamaa about 3-5 vuotta, ja mulla on nyt (vasta) 6 CDtä, 3 DVDtä, paita, julisteita, the singles collection boxi, 2 kirjaa ja vielä jotain muutakin. Karvista oon jonkin aikaa keräillyt myös, ja omistan pehmon, laukun ja 11 kirjaa

Niinkun iästäni voittekin laskea, oon vielä ala-asteella, tarkemmin meen nyt 6lk.

hmmhmm... mitäs muuta kertoisin... Editoin jotain lisäinfoa myöhemmin jos keksin / jos kysytte/ehdotatte jotain (:

Jaetaan vielä päivän asu:



(Kiroileva Siili-) paita: Seppälä
(Farkku) Kaprit: Seppälä

Ja sitten esittelen kasvoni :D Ei mikään paras mahdollinen kuva, mutta antakaa anteeks, näpsäsin sen vaan nopeesti tänne, ja meikkikin aika neutraali, pelkkää ripsaria:



Niin joo. Lähden 24.7 kahdeks viikoks Mallorcalle, joten sieltä tuskin kirjoittelen mitään, jollen puhelimeni kanssa löydä jostai nurkasta wlan verkkoo joka ei oo salattu.

Noniin nyt lopettelen ja meen nukkumaan. Unei<3

xoxo

Ei kommentteja: