perjantai 3. kesäkuuta 2011

Vähän kesäfiilistelyä + viimeaikoin tekemisiä (:


Moi taas kaikki rakkaat lukijat (:


Aika on menny ihan hirveen nopeesti! En jotenki oo vieläkää tajunnu et kesäloma alkaa. Vaikka kevätjuhla on jo huomenna.

Sinänsä vähä "haikeeta" kun tää on nytte viimene vuosi ala-asteella, nyttehä mä meen sitte ylä-asteelle. Ei siinä sinänsä varmaa muuten, muttamutta ensinnäki koulumatka pitenee 400metristä 2,5 kilometriin. Ja harmittaa mua vähän se luokkakin. Ketää ei vaikuttanu kivalta. Ja meil meni sillee et mun kaveriporukasta mä ja Elli ollaan D:llä ja kaikki muut mun kaverit on G:llä. ):

Mutta muuten oon ihan et "jesjes loma jesjes saa nukkuu pitkää jesjes kesä jesjes lämmin" ja silviissii (::

Mutta joo mitäs oon tässä nytte tehny .

Joskus viime viikonloppuna kävin tähtikirppiksellä. Ostin sieltä kaks juttua:
Tuommonen läpinäkyvä kynsilakka 2€. Siinä oli et se on kynnenkovettaja lakka. En tiiä kovettaaks se ny niinkää, mut tarvittin läpinäkyvän lakan muutenki (:

Tuommonen hiusjuttu. Oliskos ollu 1,70€ tai jotain siihen suuntaan. Siitä vähä parempaa kuvaa mun päässä nii saatte jotai käsitystä et mikä toi on:
Nyt hiukset vaan tylsästi ponnarilla, mut tollanen toi on. Tosi kätevä.

Viime viikonloppuna perjantaina niinku kerroin, nii menin Iidalle yöks. Pakkasin ja filaroin Iidalle. Jätin repun sinne ja lähettii kaikki (oli siis minä, Iida, Katja, Elli ja Veera) S-Markettii ostaa herkkuja ja sitte mentii Joonalle. Siellä oli se ja Aapo. Katottii American Pie.. oliskos ollu 6. ja sitte noi pelas pokeria ja sitte vaa oltii. Jondella on muutes suloset pikkusisko ja veli (;

8 aikoin varmaan nii lähettii, minä ja Katja mentii Iidan kans sen isälle, Veera ja Elli meni kotiin. Oltiin pihalla jonki aikaa ja duunattiin vaan jotai. Sitte kävi aikas hassu juttu kun Iida oli jotai et mä haluun tehä jotai ilkeetä tai jotai, nii se heitti kävyn yhelle parvekkeelle siinä alhaalla mikä näytti iha autiolta (taitaapi ollakki). Myöhemmin Katjan pyörän ritsille oli ilmestyny tälläne lappu:
Hihih. Joku oli nähny, mut oli luullu sitä käpyy kiveks :D me epäillään et se oli sen kerrostalon ja mein koulun talkkari.

Sitte tultii sisälle ko noi halus kattoo Salkkarit. Katottiin ne ja syötii Ben&Jerry's jäätelöö. Ah, en ollu enne syöny ko porukat ei suostu ostaan kun se on niin kallista, mut toi oli nii ihanaa et on pakko saada jonku ostaan sitä mulle. ah <3

Pure love <3

Sen jälkee vaa oltii sielläki ja oltii vähä koneella ja jotai jutskattii ja pelattii DDR (semmone tanssimattopeli, en ollu siinä hyvä) ja oli tosi kivaa (: Iida pelaili mun puhelimella ja joskus varmaa 2-3 aikoin nukahdettiin.

Aamulla Katja lähti aika aikasin.. Mä ja Iida mentii keskustaan, käytii Seppälässä kun Iidan isä kävi kaupassa. Mä en ostanu mitään.
Ko oltiin lähössä nii äiti soitti että lähettäis Ikaalisten kylpylään. No pakkasin ja fillaroin kotia ja lähettiin sitte ajeleen ikaallisiin päin.
Matkalla mulle ostettii jostai huoltoasemalta leipä ja mehua ko en ollu mitään syöny. Ei ollu hyvää mut sain alas..

Siellä ny sitte vaa uitii, ei mitään ihmeellistä.

Seuraavalla viikolla maanantaina oli ihana keli, menin Suvin kans lenkille. Tai mein piti mennä lenkki, mutta koska mulla oli maha kipee (ja me oltii laiskoja) nii jäätiin vaa oleskelee meijän läheiseen leikkipuistoon. Kun lähettiin sieltä nii kävin Suvilla pikaseen ja lainasin siltä pari Demiä.

Tiistaina koulussa oli perus päivä, + sain Katjalta ihanan paidan, siitä kuvaa myöhemmin. Iltapäivällä olin vaan itekseni, makoilin mein sohvalla auringossa, kuuntelin jotai korvakuulokkeista ja luin niitä Demejä.



Keskiviikkona käväsin koulun jälkeen kirjastossa. En löytäny mitään lainattavaa nii hyppäsin parin yli ja otin Potter and the Deathly Hallows. Ykkösestä on enää 4 kappaletta lukematta. Päätin kumminki et pyh emmä sitä lue, luen ne järjestyksessä eikä mitää. Kun tulin kotiin laitoin vähä itteeni ja äiti heitti Keikyän kirkkoon missä oli Preston estys. Mulla oli pari sooloo, esitys meni iha hyvin. Sieltä lähettiin 7 jäljissä kotiin, pakkasin nopee laukun ja lähettiin mökille. Iida otettiin mukaan, ja Joelillakin oli kaveri.

Poikettiin kaupassa nii mä ja Iida ostettii tollaset. Yleensä kahvi on mun mielestä järkyttävää, mut toi oli ihan hyvää.. Ostettii kans Pandan valkosuklaa levy.

Asu oli suunnilleen tällänen:
Arskat: Lindex
Musta tollane pitkähihanen: Only
Farkkushortsit: Seppälä
T-paita: Tää on se Katjan antama. En tiiä mistä alunperin.
Noitten lisäks mulla oli niink shortsien alla mustat legginssit.

Mä ja Iida oltii "pikkumökissä" joka on mein saunamökin vähän niinku pukuhuone.
Me oltiin siellä ja juteltii, pyörittiin pihalla ja veneiltii järvellä kumiveneellä. Kerran me mentii melkei toiselle puolelle järvee mut käännyttiinki takasi. Siellä keskellä järvee on saari missä asuu lokkeja, ku mentii sen ohi nii pelättii et ne lokit p*skoo mein päälle. Onneks ei kumminkaa :'D

Sitte juur vaa.. vaa oltii. Joel ja sen kaveri yritti parhaansa mukaan ärsyttää meitä mutta me lukittauduttii sinne pikkumökkii vaa sitte. 
Illalla Iidan piti mennä uimaa mutta ei se tarjentunu. Vesi oli 18 asteista. Mua ei olis sinne saanu millää, hyi. Iidaa ei vaa ihmeemmin tainnu ees huvittaa. Saunassa oltii huimat 3 minuuttia. 

Illalla pikkumökissä oli ihan järkyttävän kuum, varmaa 30 astetta, ko se saunan lämpö vähä siirtyy sinne. Oltii ihan tuskissamme että ei täällä voi nukkua. Avattii ikkuna ja ovi ja saunan ovi ja tuuletettii jonki aikaa mut ei se paljo auttanu. Sen jälkee siellä oli vielä iha hirveesti hyttysiäki. Mentii taskulampun kans pihalle vilvotteleen ko ei siellä mökissä pystyny oleen. Iida oli et jea mennää bongaa haukia. Eka nähtii vaa pikkukaloja ja heiteltii kiviä niitte päälle :D mut sitte iida löysi sieltä kaislikosta hauen! Se oli kyl aika pikkanen vielä.

Joskus ehkä puoli 3 aikoin saatiin sitte nukuttua. Mein oli ollu peitot ja tyynyt ulkona kylmentymässä ja ne oli sitte ihanan viileet. Plus oltii tapettu varmaa 15 hyttystä. Silti aamulla oltii ihan täynnä hyttysenpuremia (perjantaina laskin, löysin itestäni 11 paukamaa ja ne kutiaa hirveesti, kuolen). Torstaina oli helatorstai eli ei koulua. Ei sillonkaa mitää ihmeempää tehty. 6 aikoin lähettiin kotia.

Perjantaina koulussa siivoiltiin vaan luokkaa + oli yhteislauluharjotukset. Päästiin jo 1. Kotona datailin ensi mutta kun rupes särkeen päätä nii lähin lenkille ja kuvailin kaikkee (:






kesä pitäs tulla ja meijän trampan alla kasvaa sieniä!







Kun tulin kotia nii otin jäätelön ja söin sen pihalla ja menin suihkuun ja nyt oon tässä.














 Ah Mars jäätelöö


Huomenna on siis kevätjuhla. Me kutoset lauletaa se Anssi Kelan 1972 mut ollaan muutettu niitä sanoja vähän. Esim "meidän pitää muuttaa maailmaa meistä tulee muurareita, taksikuskeja...." Mä ja rinnakkaisen Juuso lauletaan soolot (:
Ja sitte saadaan todistukset :O Pitäkää mulle peukkuja et saan hyvän todistuksen!


Iltapäivällä on mun serkun lakkiaiset, eli sinne lähetään myöskin (:


Mutta joo nytten lopettelen. Liimaan kynnet loppuun ja meen nukkuun että jaksan huomenna nousta. Tää saattaa olla vähän sekava ja täynnä virheitä tää postaus kun oon koko aja ollu vaan että "ää saispa nopeesti kirjotettuu loppuun en jaksa".



Toisen käden kynnet jo liimattu (:


Moikka!


Love: Nina-


ps.

Kuva: Suvi

pps. Nii niitä olis kiva saada niitä postausideoita. Niinku sanoin, oon uusimman saanu yli puoli vuotta sitten, ja haluisin tietää et mistä teitä nykyään kiinnostaa lukee (: Voi keksiä kokonaan uuden idean, tai voi kertoo mistä noista jo ehdotetuista nii kiinnostaa eniten.
Rupeempas ilkeeks ja lisään tän jutun jokasen postauksen loppuun niin kauan että niitä postaus ideoita tulee. Oon pahis, muahhah. >:D

3 kommenttia:

Sazh kirjoitti...

Its so cool you got Starbucks stuff over there! you look great btw

Katja kirjoitti...

se on ginast:D

Cata kirjoitti...

Luin tuossa pari pvää sitten eräästä blogista että nyt alkaa haaste kesä!
Jokaisen blogin kirjoittajan täytyy lisätä tämä blogiinsa tai/ja kommentoida tämä muiden blogeihin!
Haasteita ovat: (valitse 1 tai enemmän.. tämän avulla on useat saaneet lisälukijoita, koska lukijat seuraavat haastetta!)
Valitse siis: 1. Teen 10 erilaista kesäasu yhdistelmää! 2. Mene elokuviin ja kerro kokemus mukaansa tempaavasti.. esimerkiksi käyttämällä kuvia tai videoita. 3. Tee 5 päivän ajan postausta.. joka tunnista mitä teit esimerkiksi 00.00 olin unessa 01.00 heräsin koska aivastin, ja näin edespäin. 4. Tee kirjoitus INHOKKI artististasi, levystä, elokuvasta tai kirjasta. 5. Anna ystäväsi tehdä postaus. 6. Tee postaus, jota et suunnittele. Kirjoitat vain katsomatta virheitä ja miettimättä kirjoitanko slangia vai mitä?
7. Seuraa vaikka sisaruksen tai lemmikin päivää ja tee siitä kirjoitus. 8. Mene rannalle, ota siellä tarkkoja kuvia, jotka vetävät lukijat blogisi tunnelmaan. 9. Syö jäätelöä ja tee siitä mukaansa tempaava kirjoitus! 10. Tee Summer Dream kirjoitus.. kerrot siis esim.. kesäunelmat (mitä teet, milloin, kenen kanssa?) mitä tarvitsen kesällä? Ja näin edespäin.

Kokeilkaa saatat saada ylättävästi lisälukijoita!