keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Kesäloma (::

VAROITUS: Kirjotin tän tekstin yöllä väsyneenä ja ilman valoja, joten posti voi olla täynnä kirjotusvirheitä tai jotain väsyneen sekoiluja, älkääs välittäkö ::D


Ah kesä on täällä nyt vihosta viimein (:


Oon ollu nyt hirveen laiska taas kirjottaan tänne, mutta täällä olen nyt (:


Mulle ei oo tässä kesällä oikeen mitään silleen tapahtunu, oon vaa ollu ja.. ah loma <3 


Muttasiis nyt vähän postia siitä mitä oon tässä tehny ensimmäisenä lomaviikkona.


Alotetaan kevätjuhlasta (:


Mun asuni  oli tällänen


hiukset oli kyllä paremmin ::D
koru: äitin
toi pitkähihanen : Seppälä
Mekko: Seppälä [new!]
Kengät: K-Kenkä

Ja mustahan on siis keväinen väri ::D

+ sain ne kynnet liimattua, ja otin ne tiistaina pois. Ne pysy ihan hyvin. Vaan 2 tippu, ja liimasin ne kynsilakalla (pysy yllättävän hyvin!) takasin kun käytiin kaupungilla.

Kevätjuhlassa meijän esitys meni ihan hyvin. Mä lauloin rinnakkaisen Juuson kans Anssi Kelan 1972 minkä sanoja oltii muutettu. Mulle on monet ainaki kehunu et oltii tosi hyvät sanat keksitty (: Sitte oli vaa meijän lyhyt kiitospuhe.

Stipendejäkin mä sain (::
Sain SYSSYn (sosiaallinen, ystävällinen, sovitteleva, suvaitseva & yhteen hiileen puhaltava tms.) Semmone annetaa joka luokalta tytölle ja pojalle ja nytte sain sen ekaa kertaa. Se shekki oli 20€. Lisäks sain 6Bn parhaan todistuksen (joka oli parempi kun 6A:n paras hihi) ja siitä sain 30€ shekin.

Mervi, joka oli mein luokkalaisten lempi-ope jäi eläkkeelle ja koko koulu laulo sille läksiäislaulun, nii mä ja Iida ja Katja ainaki pillitettii siellä, ja tais Elli ja Veeraki ::D Se oli varmaa sitä vähä ko just laulettii sitä ja ko se on nytte ala-aste meiltä loppu nii vähä haikeeta ny loppuviimeks kumminki.

Sieltä sitte mentii luokkiin missä oli todistusten jako. Olin ihan suht tyytyväinen mun todistuksee, vaikka se olis kyllä voinu olla parempikin..

Ainaki liikan olis pitäny olla 8 ja fysiikka-kemian olis pitäny olla 10. Oon siitä nyt vihanen. Ollaa Ellin kans oltu sillee yhtä aktiivisia tunneilla, ja mulla on kokeitten keskiarvo parempi kun Ellillä, mut se sai 10 ja mä 9 >:( Mutta se on sama opettaja kun liikassakin, se ei näköjään vaa tykkää musta. Keskiarvo kaikista aineista on 9.03 ja pelkästään lukuaineista 9.5 (sain isältä 75€ todistuksesta)

Otettii parit valokuvat siitä porukasta missä ollaan nytte kutosella (ja suurimman osan kans oikeestaan koko ala-aste aikana) oltu. Sitte lähettiin kotia.

Karo, minä, Elli, Saara, Veera, Henna, Katja ja Iida. 

Kotona söin nopeesti jotain, korjasin hiuksia ja meikkiä ja sitten lähettiin ajeleen Huittisiin josta poimittiin äitin vanhemmat mukaan autoon ja sitten serkun lakkiaisiin. Autossa ämmi kysy että millaset todistukset oli tullu.. sain siltä 50€ niistä 5 kympistä mun todistuksessa (:

Ei hirveesti tunnettu ketään, se on uusioperhe (onkps se oikee sana?) ja ne ei ollu ketään meille sukua muutakun isäntä ja 2 serkkua + se porukka jolla sinne me saavuttiin.

Muut tuntu siellä vähän keskustelevan keskenään (+Joel pyöri siellä jossain leikki koirien kans) nii mä ja isä oltii just nää epäsosiaalliset. Istuttii siellä vaa sohvalla eikä puhuttu oikeen mitään kellekkää ::D

Lauantaina ei sitten muuta. Kävin illalla vielä nappaamassa muutaman kuvan ittestäni kun  metsästän uutta profiilikuvaa facebookkiin (;;



Tästä näkyy vähän siis että aika vähässä meikissä olin taas liikkeellä (:

Sunnuntai iltana mut ja Joel vietiin mummulaan. Mut isän vanhemmille ja Joel äitin vanhemmille ensin. Sielläpäs oli kivaa taas (: mummu oli leiponu raparperipiirakkaa ja kaikkee kivaa (: Niiltäkin sain 50€ todistuksesta, eli yhteensä sain siitä 225€!

Siellä just olin vähä pihalla, luin jotain ja taas vaan olin..

Pakko laittaa pari kuvaa lenkiltä kun kävin illalla:

siellä niitten naapureilla on kaikkee elukoita, on kissaa ja koiraa ja hanhia ja lampaita ja vielä varmaa muutakin ::D


















Huittisissa on nii nättiä kun on noita jokia siellä <3


Siellä oli kauhee tommonen kuoppa, meinasin sinne astua ::o

Mummulasta kuva <3

Maanantaina päivällä myöskin Joel soitti mulle että oli siellä toisessa mummulassa kuunnellu radiota niin Britney tulee taas Suomeen olin ihan et Omgomgomg ja kun Joel sillon sanos että tulee keskiviikkona liput myyntii nii hoin sille vaa et "oikeesti oikeesti oikeesti kiitti ko kerroit kiitoskiitos ah oot ihana" :D Sitte olin siitä ihan edelleen niinko "shokissa" tai jossai, en tie oikeeta sanaa nii soitin isälle että B tulee Suomeen, mun on pakko päästä sen on pakko hommaa liput ja rupesin pillittää sille siinä puhelimessa nii luuli varmaa että oon seonnu tai jotai ::D

Tiistaina mummulla ja pappalla oli lääkäri niin ne tiputti mut keskustaan siks aikaa. Kävin ensin kirjastossa kysymässä että oliskos Potteri 2 englanniks, nii käytii kattomassa. Siellä oli ihan kaikki enkun kieliset Potterit paitsi kakkonen. 6 oli ihan kahteen kertaan. EIII miks aina näin D:: nojoo sitte kävin siellä koneella ja katoin Britneyn sivuita siitä kun se tulee.. Keikkahan olis siis 14.10, ja liput tulis myyntiin 13. maanantaina. Siellä datasin hetken...
Onko huittisissa ihanaa, tää kuva on keskustasta, kirjaston vierestä <3
 Sitten menin Lautturiin ostaan Joelille salmiakkipussin ihan vaa siitä hyvä
stä kun se mulle ilmotti Britneyn tulosta, ja kun olin vaan niinniiinnii ilonen (: Ostin myöskin ittelleni INEZin, koska siinä oli Emma Watson kannessa, eikä hintakaan ollu paha.
Lautturin siinä käytävän penkillä istu sitten sellanen aika iso pelottavan näkönen äijä joka sano mulle "moro" :D olin et joo moro vaa. Se oli hullu Hietanen ::D Kaikki Huittislaiset ilmesesti tietää sen, koska kun sanoin siitä isälle nii se tiesi heti että se on se. Siitä puhutaa kaikkee et se yhtäkkiä vaa sekos. Joo kiva nähä paikallisia julkkiksia, lollol ::D

Sieltä menin kirjakauppaan ja kysyin ettei niillä olis J.K Rowlingin kirjottamia muita kun vaan niitä perus pottereita (se on tehny esim. huispaus kautta aikojen ja ihmeotukset ja niiden olinpaikat, joka on olevinaan tyypahkan oppikirja) nii eipäs ollu joten menin Seppälään. Kerkisin olla siellä ehkä 2 minuuttia kun pappa soitti että ne on Seppälän pihassa että tuuppas pihalle.

Tälläsellä asulla olin liikkeellä.
Musta toppi: Lindex
U.S.A toppi: ONLY
shortsit: Seppälä

Illalla ämmi ja pappa toi Joelin ja mä lähtin niitten mukana sitten sinne (: sielläkin luin ja olin vaan + pimputin pianoo välillä. Mutta ah siellä on aina ihanaa ruokaa. Vaikka siellä on siis aina vaan jotain perus keitettyjä vihanneksia ja perunaa tms. nii se on aina jotain niin taivaallista <3
Keskiviikkona lähdin sieltä kävelin keskustaan. Kävin nytten sitten siellä Seppälässä kun en tiistaina ollu kerenny.

Joku random kuva, räpsäsin matkalta.

Tälläkertaa liikkeellä olin tän näkösenä:

Tässä näkyypi kengätkin:
Aurinkolasit: Lindex
Musta toppi: Lindex
Lökö-t-paita: NewYorker/Mallorca
Shortsit: Seppälä
Laukku: Pikkupuoti/Mallorca
Kengät: Converse/isän työkaverilta Lontoosta

Sitten vähän pukukoppikuvaa kivoista vaatteista mitä löysin ja koitin (::

Tää on nyt melkein semmonen vaaleensininen toppi mitä hain, mutta tää on vähä vihreempi kuitenkin, niin jäi kauppaan. Alkuperänen hinta 9,95€, mutta tarjouksessa 5,95€

Sitten keltanen toppi. Tän otin mukaani, mulle valitetaan etten käytä pirteitä kirkkaita värejä ::D Hintaa samallai kun ylemmällä (:

Pinkit shortsit! Nääkin ostin. Hintaa näillä oli jotain 24€-25€ paikkeilla

Noita koitin mutten ottanu. Ne oli liian isot mun makuun. tykkään ihan tommosista minimineistä ::D hintaa en tiiä, mut varmaan jotain 25€ paikkeilla niinkun melkein kaikki tommoset Seppälässä..

Mustat caprit. Mua nauratti kun olin iha jonku supersankarin tai muun vastaavan näkönen kun mustat sukat, musta toppi ja mustat tiukat housut ::D noikin oli jotain 25€

Samat valkosena. Näistä näkyy vähän paremmin millaset housut oli kyseessä. Noi valkoset oli (ainakin toi koko enkä muita koittanu) niin tiukat ja silleen läpinäkyvät että ne oli kamalan näköset mun päällä! ei kuvasta huomaa niinkään vaikka vähän siitäkin kyllä joo.

Kävin taas Lautturissa ostamassa jätskin koska oli kamalan kuuma, ja sitten takasin. Illalla kun isä lähti töistä kotiin niin se kävi hakemassa mut.

Torstaina kotona vaan datailin ja reenasin jotain biisejä. Mulla oli viimenen Presto perjantaina ja sillon oli toivepäivä, sinne reenailin lauluja.

Perjantaina siis Presto, ja vähän datailin. Kun äiti tuli töistä kotiin nii syötiin ja lähdettiin mökille. Poikettiin kaupassa, niin nyt kun kerrankin oli rahaa niin ostin Demi-kalenterin. Mietin pitkään että otankos Demi- vai Karvinen-kalenterin. Mulla on Karvinen ollu nyt kahtena viimevuonna, joten otin siis Demin (+ se oli n. 3€ halvempi, sekin vaikutti ::D)

Mökillä sielläkin vaan olin ja luin. + kahlailin, uimaan en tarjentunu vaikka vesi oli parhaimmillaan sunnuntaina +27 !




Lauantaina isän rupes tekeen mieli jätskiä, joten ajettiin Suodenniemelle sellaseen pieneen kauppaan josta ostettiin jätskit. Mennessä jätettiin roskat yhteen roskikseen, nii isä kaivo sieltä meille lehtiä ::D Ihme roskisdyykkari ::D

Noista sain kuvan kun noi oli sisällä. Pihalla oli mun mielestä toinen seura, kauneus & terveys ja joku tekniikka lehti.

+ Luin Huispaus kautta aikojen jonka lainasin sieltä huittisten kirjastosta kun en muuta löytäny... Kertokaa joku miks nauroin tolle etusivulle tai tolle ::D

On siellä ihana kirjastonhoitaja 8)

Luin meijän "vieraskirjaa" nii isä oli ollu taiteellisella tuulella kyllä kun oli sinne kirjotellu ::D Varsinkin toi alempi kuva missä mä ja Joel kuulemma ajetaan mönkkärillä on aika hieno ::D + isän käsiala on kamala. Mulla meni 4 vuotta oppia lukeen sitä, joten no worries jossette saa selvää ::D

Sitten koitin epätoivosesti kuvata siellä aallokossa, kun olin kahlailemassa niin siellä oli ihan hirveesti pikkukaloja!



Ne tuli siihen tökkiin ja syömään mun jalkoja. Eka se oli aika kauheen tuntusta mut sitte se oli vaa hassua ::D

Sunnuntaina lähettiin 1 aikoin kotiin, kun ei ollu enään niin kiva ilma. Sunnuntaina illalla tapahtu vielä muutakin kivaa mutta siitä oma postauksensa. Stay tuned (;

Siinä oli siis se ensimmäinen lomaviikko. Kello on just tasan 2, joten jospas vihoin lopettelisin ja koittasin vähän nukkua. 

+ niitä postausehdotuksia nyt varsinkin kesäks haluaisin. Olis kiva jostain muustakin kirjottaa kun vaan mun tekemisistä, näin kesällä mun päivät koostuu siitä että teen en mitään, varsinkin nytten kun tuli huonot kelit. Ja sellasista päivistä ei kukaan jaksa lukea (::

Nyt tältäerää se on moimoi.

Love: Nina-

Ei kommentteja: