perjantai 27. toukokuuta 2011

Ellos.fi

MOI!

Ei oo taaskaan mitään varsinaista aihetta välttämättä, muttamutta musta tuntu että oon laiminlyöny tätä blogia jo ihan tarpeeks, pakko kirjottaa ees jotain jostain ::D

Mutta siis. Ylitin itteni. Kuten 100faktaa-postauksessa kerroin, en osaa ettiä mitään nettikaupoista ja ne kerran kun oon mitään vaatteita tilannu netistä voi helposti laskee yhen käden sormilla. Mutta nyt päätin että tarviin lisää vaatteita ja suunnistin Elloksen nettikauppaan. Menin siellä niitä vaatteita viitisen tuntia läpi ja löysin ihan jopa 4 tuotetta jotka aijon tilata.


Rakastuin tähän paitaan ihan heti <3 Tarviin pitkähihasen, ja toi ei oo ees kauheen paksun näköne, voi kesällä ehkä pitää (: Siel olis ollu sininenki mut toi harmaa taitaa olla enempi mun väri kumminki... hintaa oli vaan 14,75€ 

Sitten oon päättäny jo aikasin keväällä jostain et tarviin valkoset kaprit. Noit oli parhaat mitä sieltä löyty... Mullon sellane fiilis et ne on vähä isot tai jotai muuta mut sitte palautan vaan (:: hintaa 16,90€

Tää paita on ihana<3 ah. Ja makso vaan 8€ !
Sitten tarviin bikinialaosan kun ostin joskus mustat bikinit, yläosan siis. nytte löysin, noissa on ihan samallaiset helmetki (; Noiki saattaa olla liian isot tai vähä korkeet, mut elloksella oli melkeen vaan alaosat niinku joko sellasia mummomallisia napaan asti tai sitte ihan notai nirunnaruja :D Mutjoo noilla on hintaa 11.90€

Siinähän ne. Tykkäättekö? Voisittekos ittekki kuvitella pitävänne tollasia ? (:::


Jos ketään kiinnostaa, nii mulla on nyt menny hyvin (:
Koulussa ei oo enää kokeita ollenkaan jäljellä, listasin kaikki mun kokeet mitä on keväällä ollu ko laskin keskiarvon

Ihan hyvinhän ne on menny (::

Tänää oli koulussa cooper jossa juoksin 2010metriä. En siihe pituutee niinku oo tyytyväine, mut oon ylpee itestäni koska juoksin koko matkan !

Kohta lähen Iidalle josta mennä iida minä elli katja ja veera nii kaupungille ostetaa kaikkee hyvää ja sitte mennää ilmesesti Jondelle kattoo leffoja ja sitte mennää Iidalle ja ainaki mä ja Katja jäädään sinne yöks (:: Tulee kivaa (::::

Joo nyt lähen, noi soittelee jo mun perään et mis oon ::D

Moimoi

Love: Nina

1 kommentti:

Senja kirjoitti...

ihana, tästä postauksesta tuli iha omat yläasteajat mieleen! muistan, miten ittelle coopperi oli aika iso juttu, ja vähintään se kolme tonnia piti vetää ;D harrastin jalkapalloa aika kovalla tasolla ja pienempään ei voinut tyytyä!

sama noissa koenumeroissa. laskin kanssa aina keskiarvoja. ja olin kanssa aina tolla ysin paremmalla puolella ;D sitten kuitenkin päätin mennä ihan perus lukioon, en jaksanut mitään ressuja yms.

enkä kadu! en mistään hinnasta olisi mennyt mihinkään muualle kun tuttuun ja turvalliseen lähilukioon. :)

no, tuli tämmönen romaani omista kouluajoista. herätti vaan jotenkin fiiliksiä, heh! :)