perjantai 25. helmikuuta 2011

MUMMULAAN KÄY TIEEEE ---->

Meillä alko nytten hiihtoloma (::

Mulla on suunnitelmia ainaki että nytte lähen Huittisii, käyn molemmis mummuloissa ja tuun maanantai-iltana takasin. Tiistaina oon Iidan ja kai Ellin kans mennää laskettelee ku on laskiaistiistai. Sitte Wikka tulee meille kai yöks vihostaviimei ni pidetää Vip-synttärit toisillemme :D tarkotuksena olis et se tulee torstai-perjantai. Ja jossai välissä oon Hennan kans. unihonko jotai? Nojoo anyways oon nytte tässä tekemäs lähtöö sinne mummulaan. Mun piti tehä pitempi postaus enne sitä , mutten kerenny (anteekss), nii laitan taas asun yheltä päivältä ettei tää jää ihan tyhjäks ja tylsäks.

Huivi: Freezer
Huppari: Seppälä
Toppi: Burberryn feikki, sain joelin kummitädiltä, se on alunperi jostai Kreetalta tai jostai...
Farkut: varmaanki KappAhl
Villasukat: Mummun kutomat

Joo. Mä lähden nytten. Moikkamoi!

<3: Nina-

Ei kommentteja: