maanantai 7. helmikuuta 2011

HIAM & Twitter

Heissan



Edellisestä postista on taas hetki aikaa, ni aattelin kirjotella teille taas jotai turhaa tänne ajankulukseni ::D


Niinku monelle on jo varmaa selvinnyki (varsinki teille ketkä joudutte oleen mun kans tyyliin päivittäin tekemisissä,  anteeks) nii Britney julkasee videon Hold It Against Me :hen kohtapian (::


Oon nii tyytyväine Britneyhyn (tai kuka tän ikinä keksikään) kun 13 päivän aikana Britney julkasee sellasen 6sekunnin teaserin tästä videostansa joka päivä. Olin heti sillee et "voooih ihan ku joku joulukalenteri"


Niitä on tullu nytten 3, ja oon ootellu koko päivän 4:ttä, mutta kun sitä ei vielä kuulu, nii aattelin postata teille jotain. En nytte rupee tekee mitää juttua HIAM videosta yms. voin ehkä sitte tehä ku on videon julkasu päivä lähempänä, kattoo ny ketää ei kumminkaa kiinnosta ::D


Mutta joo. Sen verra ku oon kuunnellu mun kavereita nii ne on ihan pihalla et mikä tää tämmöne Twitter on, nii aattelin selittää sitä vähän (;







Elikkäs.. Mä rekisteröidyn Twitteriin joskus kesällä ihan vaa sen takia että Britney sais yhen seuraajan lisää ::D En oikee tajunnu mite twitter toimii (okei en osaa vieläkää kunnolla) ni en sitte käyny siellä pitkää aikaa...

Sitte tässä syksyllä.. varmaanki lokakuun loppupuolella tai marraskuun alkupuolella, siinä jossai kumminki, nii innostuin vähä twittaamaan uusiks. Britneyn sivuillaha julkastaa joka päivä Follow Friday, eli voi lähettää s-postia sinne jos haluaa et oma twitter tili julkastaan siinä, ni oon sieltä löytäny jotai Britney-faneja ketä seurata. (::


Varsinki ku jotain "merkittävää" meille Brit-faneille on tapahtumassa siellä on kauheet keskustelut (; otetaa esimerkkinä jotai... ku marraskuun lopussa Britneyn kauan suljettuna ollu online kauppa aukes, ja siellä oli et... 25 ensiks myytyyn paitaan Britney laittaa nimmarinsa, ja ku sinne tietenki sillon ootteli vaik kuin paljo porukkaa nii se sivu oli ihan tukossa ja kaikki twittas et ku ne ei pääse sinne, ja ne jotka pääsi ni kerto jotai niille ketä ei päässy ja tälleen. Ja nytte ku Brit julkasee niitä teasereita joka päivältä, nii aina ennen ne on tullu joskus 8-9 aiaa (suomen aikaa siis) ja nytten kun sitä ei oo vieläkään kuulunu (suomes kello on jotai 0:25) nii kaikki on iha sillee et "missä se on" jaku ei jaksa oottaa... ja sitte kaikki miettii et missä Britney (tai adam leber -britneyn manageri ketä kans twittaa usei jotai) on. Mullaki on homebage tyylii täynnä tweettejä tyylii "@britneyspears where are you, we want to see the #4 teaser of HIAM. Wake up, don't let your fans wait!" (löysin äske tälläsenki ja nauroin: @AdamLeber tell Britney to get her hot ass on twitter! FEMME FATALE" Ja tän hetken toinen on, ku on menossa niinku et katotaa kui aktiivisia Brineyn, Christinan, Gagan ja Bieberin fanit on... Sen verran mitä mä oon ymmärtäny, se on aikalai nykyää niinku Brit&Xtina VS Gaga&Bieber. En bieberistä ja gagasta tiiä, mut Britney-fanit laittaa joka tweettinsä perään 'femme fatale" (Britneyn tulevan CDn nimi), ja Christina fanit "WeSupportChristina". Nytte twitataa kans jotai et on iha historiaa ku Brit ja Xtina fanit on niinku yhessä monstereita ja bieber-faneja vastaan, ku yleensä me riidellää niitte kans (I love how godney and xtina fans doing some teamwork! Wesupportxtina femme fatale). Adam lupas et jos Femme Fatale on noista viis päivää eniten tweetattu, Britney tekee questions&answers, ja koska Britney on nytte viidettä päivää kärjessä, me saadaan se (: Viimeks Brit teki Q&A joskus keväällä, ja mua harmitti ku en sillo ollu twitterissä enkä ollu lähettäny sille kysymystä, mutta nytte pääsen tällä kertaa mukaan!! uhyeah

                                    Mun twitterin etusivu, aika epätarkka kuva, printscreen kakki


Jos joku teistä on twitterissä mun profiili löytyy kun klikkaat *tästä*




En oikeesti osaa sanoo kumpi on parempi, Face vai twitter. Facessa oon ollu kauemmin, ja enemmän ja osaan sitä käyttää paremmin joo, mut twitterissä on puolensa. Kuvien jakaminen on siellä vaikeempaa ja kommentoimine ei toimi iha yhtä kätevästi kun facessa, mutta sitten taas twitterissä löytää helposti yhteen asiaan liittyviä kirjotuksia (haet vaikka #britneystore, nii se hakee kaikki kirjotukset joissa lukee toi sana) ja voi lukee niittenki tweettejä ketä et seuraa tai ketä ei seuraa sua... siellä pystyy jutteleen niitte kans ketä ei seuraa... ja suureks osaks must tuntuu et Twitter on niitte julkkiste ympärillä ketä sinne on rekisteröityny (; se tuo sen oman viehätyksensä ku tietää et julkkiksetki käyttää sitä, ja mä pystysin jutteleen vaikkapa Britneylle Twitterin kautta ihan kätevästi jos satuttas sinne samaan aikaan, ja jos sitä huvittas twitata mun kans ::D

Mutta eipä varmaa muuta, nukahan tähän iha juur.. Saa kysyä jos jäi joku kiinnostamaan (::

Moimoi

<3: Nina-

Ei kommentteja: