tiistai 25. tammikuuta 2011

Tampereee ((;

Moi


Anteeks, mun postaukset on nytte viimeaikoina ollu aika lyhyitä ja tylsiä ):: 
Tänää mun iha totta piti kirjottaa postaus mun synttäreistä, mut kävin Ellin kans pelaans sulkkista, ja luin Potterii, ni en vaa jotenki taaskaa saanu aikaseks istua tähä konee ääree kirjottelemaan. "mikä bloggaja toi tommone oikee on ku ei saa yhtä postausta aikaseks?" mietitte varmaa siel. mä en tiiä.


Mutta siis... Mulla menee tällä hetkel kaikki ihan hyvi. Ei oo ollu mitää ihmeempää sillee ku ne mun synttärit...


MUTTA huomenna mä meen Iidan kans Tampereelle (: Iida tuli mulle tänää kysyy koulus et pääsisinkö mä. Sen piti mennä sen toisen kaverin kans alunperin muttei se sitte päässykkää ni Iida pyysi mua. 


               


Suunnitelma olis et ku me päästää yheltä koulusta, nii käydää tiputtaa koulureput nopee Iidalle ja jatketaa siitä läheselle bussipysäkille, ja lähettäs 13:35 (iida korjaa jos olen väärässä) bussilla kohti Tamperetta. Siellä sitte pyörittäs enimmäksee varmaa jossai koskarissa ja sielläpäin. Mulla on nytte iha kivasti rahaa ku sain synttärilahjaa, mut koitan säästää mahd.paljo, ku tilaisin eBaysta kaikkee...














Mutta siis joo. Saa tulla taas tervehtimään jos törmäät meihin jossain (;


Meen nytte nukkuu et en olis iha väsy huome. Öitä



<3: Nina-

Ei kommentteja: