perjantai 28. tammikuuta 2011

13-wee party!

MOI

Oon lähös tästä kohtapian mummulaan joten toteutan tän pikapikaa... 

Muttasiis juttua mun synttäripailuista. En oo vielä saanu iidalta joitai kuvii (sillon sisustus kuvii ainaki jonki verra, mulla ei) ja tällee, nii et lisäilen tänne ehkä myöhemmin viel lisää...

Picasa ei suostunu avaa näitä kuvii vaik kui yritin, nii että en oo saanu muokattuu näitä yhtään )::

Mutta mun pailut oli siis perjantaina 14.1 mein alakerrassa. Iida tuli meille auttaan muo järjesteleen kaikkee (: Iidan idea oli et yritetää tehä siitä ähä tyttömäine (; wessas oli kaikkee meikkejä yms ja erhotangosta roikku vaatteita.

Mattiki sai tommose bling topin :D

Baaripöytäruokapöytä. Sori en oo kääntäny )::


Olin kutsunu siis Iidan, Ellin, Katjan ja Veeran. Kaikki pääsi. Elliki tuli vaik se ei ollu ollu koulus ku oli vähä kipeenä..

Oli kunnon pileet :D Suurimman osan aikaa oltii niinku valot poijes ja diskovalot päällä ja musiikki soi (;

mun tollane pyörivä diskovalo.

Joomut me siis tanssattii siel kyl iha riittävästi! :D
Siinä ne tanssii ABC (is easy as) 123... ::P


Elli vertailee sen ja Veeran puhelimia.

Mein tuli kuuma ku hypittii ja poukittii ja tanssattii, nii mentii ulos vilvotteleen (;


oh kaunista<3 (no)



SITTE

Elli lukitti meijät ulos! oli vähä kylmä ::D


::D

Hehe elli fiilistelee ku soi Lady Gaga (mun käsi on siis mikki jos joku ei tajunnu : D )

KUMIVASARA : D

Bilebilepartyparty

uh <3 

 
ulkona taas. me leikittii tolla potkukelkalla. Se o vähä pikkane : D

Iida ja Veera laskee. sori se on tollee väärin päi ):

   
Musta 2 nii hehkeetä kuvaa että.. 

Siinä mein koko porukka (::

Lahjoja...
Ei oo muista kuvaa ku tosta... toi on Veeralta. Sain siltä kans 10€, sitte sain elliltä Shekin (15€) ja iidalta ja Katjalta sain sellasen paketin (maanantaina jo) missä oli jotai meikkejä yms. tyksin kaikista (:

Kahentoista jälkee väsyneenä otettu kuva... Tollanen asu mulla siis oli.
Hattu: KappAhl
T-Paita: Only
Huppari: Seppälä
Legginssit: Seppälä
Koru: En tiiä, oon saanu joksus lahjaks


    

 Lisään jotai kuvia sitte siis kun Iida lähettää mulle, laitan muista lahjoista siinä samassa ja näinn (:


Nyt menen, lähen mummulaa. 


Moimoi!


<3: Nina-

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hahaa, PRITNI ja MICHELLE