sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Luokkaretki.

Moikka.

Tänki kirjottaminen on kestäny taas vaikka kuin kauan, tuntuu vaan ettei jaksa yhtään mitää ja mitään ei kerkiä.. Kevätväsymystä vai vitamiinin-tai-jonku-vastaavan-puutetta vai mitä tää on?


Niinko sanoin mulla on kameran johto hukassa ja mun omassa koneessa ei oo paikkaa kameran adapterille nii pitäis taas kuvat ottaa omalle koneelle että adapterilta kuvat perheen yhteiselle koneelle -> kuvat muistitikulle -> tikulta omalle koneelle. Tänään aattelin just että nonii nyt mä siirrän ne mut eiköhän se ollu se adapteriki sitte jossai hukassa nii rupesin ettiin sitä ja löysinki mun johdon joten. gwäh. Nomut kuvat on nytte koneella kumminki!


Mutta siis tää postaus niinkun otsikosta näkee, on mun luokkaretkestä. 


Päivä oli keskiviikko 4.5 ja kohdekaupunkina Helsinki. Bussi lähti koululta puoli kaheksan ja mä menin koululle siinä vähä seittemän jäljistä että päästäis kavereitte kans bussissa taakse. Siellä me sitte istuttii minä, iida, katja, veera ja karo. Elli ei päässy ):: 
Me syötiin jotai eväitämme, jotai vaa puheltii ja duunattii ja pelattiin korttia. Bussimatka suuntaansa kesti n. 3h.


Ekaks me mentiin Ateneumiin, ja jos joku ei tiiä niin se on taidemuseo.


Siellä oli joku "arjen sankarit" näyttely ja siellä oli naturalistisia (sehän se sana oli?) kuvia. Oli tylsää siellä mut onneks ei oltu hirveen kauaa.






ite rakennus ulkopuolelta.



Tollane tarra piti laittaa paitaan.




Sen jälkee mentii RAXii. Sieltä ei ny mitään erityistä. 

Mun ruoka ::D


Sitten RAXin jälkee mentiin Korkeasaareen. Koko retken paras kohde (:
Muuten oltiin pyöritty me 5 yhessä, mut korkeesaaressa mentiin Iida ja Katja keskenään ja mä, Veera ja Karo keskenää.


Kierrettiin (ainaki ehkä, se oli kauheen sekava!) kaikki paikat. Lumileopardi oli sulosin ja sitte Hedwig (=tunturipöllö). Mutta olihan ne muutki aika sulosia (: Tässä jotain kuvia saaresta. Järjestyksestä en sanokkaa yhtää mitää.










awws <3

Hedwig <3

Noita pyöti siellä vapaita ja tommone oli kuulemma hyökänny yhen mein rinnakkaisluokan pojan kimpuu mut en ihmettele ku ne kiusas niitä siel )::

Toi näyttää ihan kissalta mutta.. kertokaas mikä toi ny olikaa? :D

Siellä se nukku.



Toi leopardi käveli tossa edes takasi koko aja.


aws <3



Näissä vaatteissa oltii liikkeellä (;

Leijonaki nukku (:




Toi oli ihana, se moikkas Karolle takasi ::D



Sanokaa jos oon väärässä mut eiks Potteri vapauttanu ykkösessä just tälläsen?



Hedwig taas (:





Ku toi lumileopardi oli tossa nii mun teki melkei mieli mennä silittään sitä mutten sitte viittiny ko halusin olla varma et saan pitää mun käteni tästä eteeppäikki..

Minä ja Karo (: Huono laatu kun oli nii kosteeta et huuruuntu linssi heti.



Se meni tonne koloon (::

Iidalla olis parempia kuvia ollu noista elukoista mutta ei ola vaihdettu kuvia vielä.

Hihhih. matkamuistokauppa. Mä tunsin itteni iha joksku 5-vuotiaaks ko olisin voinu ostaa noi kaikki (;

Ostettiin Veeran kans tollaset ja niitten molempien nimi on Hedwig ;D Hintaa oli 1,95€ jossen iha väärin muista. Vasemman puoleinen on mun.. Tollane samallaine ostettii kans luokan rahoilla Ellille kun se ei kerta päässy niinnii lohdutukseks.

Ja sitten taas bussilla 3 tuntia takasin Vammalaan.

Siinäpä se (:

Love: Nina-



3 kommenttia:

maria kirjoitti...

Meki tän kuun 24-päivä lähetään helsinkiin luokkaretkelle.. viien tunnin ajomatka niin siellä yövytään hotellissa. Ja Kaikkee lintsillä ja fazerilassa käydään. (tietty jtain 6tunti shoppailua)

:):)

Nina- kirjoitti...

No joo onko vähä epistä teil on paljo kivemmat kohteet ja kaikki. Mitäs jos mä tunkisin teijä mukaa, kävisköhä se? (;;

maria kirjoitti...

Hmm.. ptää miettiä:DDDDD